Ozgemir4 Mervesya canim alt karnim sis ama belli ki sis yani daha bebek degil 4 aydan sonra yavas yavas belli eder kendini
Mervesya Ozgemir4 genelde 2. De hemen cikar karın dediler ve benim hafif çıktı da merak ediyorum her 2. Nin cikiyormu acaba diye
Ozgemir4 Mervesya aaa bilmiyodum canim benim ilk gebeligimde cok cikmisti insallah bunda da oyle olur hamile karnimi cok seviyorum
Tirtir5 Minikcennetim ahahah aynen canım yumurta yiyemiyorum ben migdem bulanıyo :( ay valls napcaz bilmiyom dayancaz atrtık
Mervesya Ozgemir4 bendede ilk 7 ay cikmadi bunda hemen cikti ama cinsiyet farkli olursa alakası varmidir ki
Sibbeell Tirtir5 yarın8 olacağız canım bulantım yok kusmam yok kabızlığım yok en önemli durum 3 lt su içiyorum günde ondandır kasık bel ağrısı var
Hamideersin Tirtir5 7+4 olduk bugün 8e az kaldı inşallah mide bulantisi ve ara ara karın agrisi oluyir
Sibbeell Tirtir5 ayy canım Allah kolaylık versin benim bulantı vs olmadığı için içebiliyorum belki ama sen de bir şekilde içmeye çalış su cidden önemli bir de havalar sıcak gerikiyor
Tirtir5 Sibbeell evet kuzum ya yavas yavas içmeye calısıyrum artık mecbur zorla içmem lazım Allah sabır versin hepimize inşallah 🤲🥰
2505 8+1 bizde bulantılar ilaç almadan çok kötü ilaç alınca tam geçmesede yaşanılır oluypr en azından karın şişliğim bu hafta biraz gidiyor sanki göğüs hassasiyeti devam ve sürekli yatma isteği😇