Empatiksiz Haftada bebeğimin böbreğinde çok az bir miktar açılma olduğunu gördü doktor.ama daha sonra büyük olasılıkla bunlar kapanıyor dedi gozlemdeyiz. Bunu yaşayan daha sonra bu sorunu ortadan kalkan var mı acaba?
Buketyusra Empatiksiz oğlumda ayrıntılıda söylemişti doktor sonra her kontrolde takip ettik erkek çocuklarında oluyormuş sünnet olduktan sonra geçer demişti sünnet oldu baktırdık bir sıkıntı yoktu
Vildanbahar61 Empatiksiz Canım benimde kızımın sağ böbreğinde ufak bir büyüme var doktorum kontrol altında tutacağız dedi önemli görmedi inşaallah doğuma kadar geçer evlatlarımız sağlıkla sıhhatle dünyaya gelir 🤲🌹
Mirac1907 Empatiksiz evet benimde oğlumda vardı doğdu iki aylikkken sünnet ettirdik çok şükür geçti zamanla kendiliğinden gidiyor
Empatiksiz Buketyusra evet genelde erkeklerde oluyormuş ama bizimkisi kız. Taramalarda hiçbir şey çıkmamıştı. Doktor da çok onemseyerek söylemedi. Tekrar gideceğim haftaya bakmak için umarım değişir
mmihri Bazen anne karnındaki ölçümlerde de sorun olabiliyor. Banada öyle demişti ama sonraki gittiğimde sanırım pozisyondandı şuan bi sorun görmüyorum dedi 🤷🏼♀️ Kendinizi üzmeyin inşallah bişey yoktur 🌸 sağlıkla gelsin yavrunuz inşallah
Mirac1907 Mel16 detaylıda biri 9mm diğeri 12 mm denildi doğduktan sonra 15 13 mm oldu sonra sünnet ettirdik 2 aylikkken düştü değerler en son baktırınca bilir 4m biri 3m düşmüştü kimisi alakası yok sünnetle hatta doktor saçma buldu ama sünnetten sonra düzeldi çok şükür
Mel16 Mirac1907 yani kacinci haftada 12 mm di. Umarim benimki de saglikla dogar ,21. Haftada 10 mm oldugu soylendi banada