ENEP 00:00 itibariyle pazı olduk artık 35 haftalığız sancılar ağrılar çoğaldı yarin kontrol var bakalim ne diyecek sizde durumlar nasil
_merii4 ENEP bizde pazı olduk fakat söylediklerinizin hiçbirini yaşamıyorum Yani normal mi anormal mi.bilemedim sadece normalde olduğundan daha fazla sertleşiyo bebis
ENEP _merii4 sertleşme bendede aşırı oluyor tek gebelik mi ikiz mi ben ikiz hamileyim ve artik max. İki haftamız kaldı sancilar nst de 100 leri görüyor hareketlerim baya kısıtlandı artik
_merii4 ENEP tek gebelik gecen gün nstye girdim bende hic sancı falan çıkmadı ama hareket konusunda mesela eğilirken çok zorlanıyorum Rabbım sağlıkla kucağınıza almayı nasip eder inşallah Tek avazda doğurmayı da 😅