Aysunnn41 Elf-5 bende ilk aylarda olmustu folikasit kullandigim dönemde geçti sonra bende her hamilede oluyo diye biliyorum
JaDe80 Elf-5 Bendede var özellikle geçe yatarken ayak altı yanmasına kolestrol diyorlar ama çok şükür bende yok nedeninide bilmiyorum 🤔
Elf-5 mavi2 Kesınlıkle bendede öyle başladı sımdı günlük hayatta da oluyor ve tek ayak altı sağ taraf yanı . Hatta kilime basıyorum ya kilime sıcak bırsey mı döküldü ya dıyorum o derece şaşırıyorum
Elf-5 mavi2 gebelık dıyabeti ve ya hormonlardan dedıler direk . Muayene günümde bır gun sonra . Doktoru aradım böyle böyle dedım büyük ihtimalle hormon dedı ama bilemiyorum
mmihri Birçok sebebi olabilir, kan değerleriniz düşmüş olabilir bazı b vitamini eksiklikleri yapar ayak yanması, yada haftanız arttıysa ödem topluyor vücudunuz o yüzden olabilir ara ara ayaklarınızı yukarıda tutup ödem giderici egzersizler yapabilirsiniz.
Elf-5 mmihri yarın 24. Haftaya gırmıs olacam 😮💨 bilmıyorum dıyabet dedıler korktum . Doktora gıdınce soyleyecem de. Telefonda dedı ki aılende şeker varmı yok dedım . Fazla kılo artısı var mı yoktur toplam 5 kılo aldım . Hormonlardan dır büyük ihtimalle dedı kapattık
mmihri Elf-5 yok hiç sıkıntı yapmayın. İnanın %90 gebe bunu yaşıyor, buna bende dahil 😅 hatta biara ayaklarımı ıslatıp yatıyordum. Isınmadan uyumaya çalışıyordum 😅 kan değerlerim düşük çıktı benim o yüzden oluyormuş iyiydim şimdide 34 teyim artık ödem topladıkça yanıyor ona da egzersiz çözümünü buldum. Vücudumuzun ağırlık noktası değişiyor. O yüzden çok çok normal. ☺️
Elf-5 Benjaminannesi vala yorumları hep okuyun herkes normal demıs mutlaka altında bır sebep vardır da kısıden kısıye degısır sorun çıkmayanlardada bence hormonsal dır . Ben yarın 24. Haftama gırıyorum
melina2020 Elf-5 Ayyy en büyük sorunum yıllardır..Kız hamile değilken de oluyor huzursuz ayak sendromu bu.İlacı soguk su ıslat yatağa girmeden soguk suyla bir ara hap ta kullandım fakat alkol almış gibi meyhoş oluyordum😁 yine de onların da faydası vardı
Benjaminannesi Elf-5 son aylarda başladı ben de doktoruma söylerim umarım greve girmezler ya cuma günü