Hhullyaa Ebebek uygulamasindan alışveriş yapıp memnun kalan varmı siparisler zamaninda geliyormu acaba
zeytinkiz Hhullyaa bemde bir cok kez yaptım normal kargo gibi geliyor. Bayram veya özel kampanya zamanları bieaz gecikme oluyor ama bana 1 haftadan fazla gecikmedi 🤷
Babycira Ben çok alışveriş yaptım 2 güne geliyor genelde çok memnunum. Bir tek 39.90 lik Banu plus saç fırçası seti aldım o kötü çıktı aradım şikayet ettim. Diğer herşey güzeldi