Zynpbr00 Yalnız değilmişim demek 😌 bende ara ara bu tarz düşünce ve hislere kapilabiliyorum. Bu düzenimi, şuanki yaşantımı özleyeceğim gibi geliyor sürekli. Bebeğe bakabilecek miyim, bakmayacak mıyım diye de fazlasıyla endişem var. Ama sanıyorum ki bunlar geçici düşünce ve hisler. En güzel şekilde bakacağız inşallah bebislerimize diyerekte kendimi sürekli teselli ediyorum, sizleri de etmiş olayım🙈