Doğumda çatı muayenesi oldum ben. 37 de nst ye çağırdı zaten 2 gün öncesinde doğuma gittim. Çatı muayenesinde eğer kendinizi sıkmazsanız hiç acı ağrı yok. Ama insan strese girip kasınca biraz ağrı hissedebilirsiniz. Ben acı az hissettim. çünkü kendimi kastım. Şu an olsam kasmam. Çünkü çok rahat olacak bir şey