Kızlar bugün sabah 8.20 de kucağıma aldım minnoşumu inşallah daha güzel doğum hikayeleri sizlerin olsun 🤲 ben en baştan beri normal doğum diye düşünüyordum ama malesef istediğim gibi olmadı ama sağlıklıyız çok şükür ikimizde gerisi önemli değil. Dün sabahtan beri şiddetli bir baş ağrısı vardı yemekten sonra minoset alıp uzandım bir anda vajinamdan şiddetli bir akıntıyla kalktım baktım suyum geliyor henüz 35. Hafta bitmemiş korktum tabi doktorumu aradım hemen duş al sakince ve hastaneye gel dedi hazırlandık gittik hastaneye o kadar korkuyordum ki ebe alttan muayene etmek istedi resmen kıyameti kopardım. Ama hiç açılma yokmuş tabi doktorum baktı ve bekliycez olmazsa suni sancı veririz dedi. Suni sancıyı istemedim zaten vajinal muayenede de canım çok acıdığı için sezaryana kaydım. Sabah 6 da ameliyathaneyi hazırlanacak sezeryan olacaktım. Tabi hastanede yatışımız verildi. Ama gece o kadar arttı ki sancılar nişanım geldi bebekte gelir diye ödüm kopuyordu. Sabah 6 da hazırlanacak ameliyathane 8 i buldu artık bende derman kalmadı sanıyorum ölücem dedim. Bu yüzden sezaryan tercih ettim. Ağrı eşiğimin düşük olduğunu biliyordum zaten. Neyse kızlar şuan sezaryan dikişlerimde hafif ağrım var ilkinde hemşire ve annemin yardımıyla kalktım ayağa ama daha sonralarda ben tek kalktım lavaboya vs gitmek için. Sütüm de geliyor ama bebeğim çok küçük olduğu için memeyi tutamıyor. Şimdilik tek sorunumuz bu inşallah azimle emzirmeye devam. Sormak istediğiniz varsa sorabilirsiniz kızlar.