Mlkrshn Lokman hekim Sincan’da doğum yapan muayene olan varmı arkadaşlar hangi doktoru tavsiye edersiniz?
smnrsmnr Mlkrshn ben pakize hanıma gidiyorum. 33 haftalıgım. Çok fazla konuşan bir kadın değil. Ama işini iyi yapıyor. Biraz fazla yoğun. Diğer doktorları bilmiyorum
Mervetrldr06 Ben Aysun hocaya gidiyorum tavsiye ederim cidden çok güzel ilgileniyor ve çok fazla gelen oluyor. Bir çok kişiye tavsiye etmiştim hepside çok memnun kaldı işini hakkıyla yapıyor.