elf0 Biri üstte biri altta. 31 hafta bitti üstteki neredeyse hiiiiçç durmuyo 🥲 böyle olan var mı normal mi bu kadar hareketli olması ne gece uyutuyo ne gündüz sürekli bi hareketlilik özellikle bi kaç gündür
Ozgednc elf0 benimkiler de 25haftalik sol taraftaki oğlan çok hareketli gece gündüz ama kız günde bı iki kere hissediyorum :)
Rabia_3 elf0 benim ikiside kız ama o kadar hareketlilerki 27 haftalik olucaz ama hareketli olmalari beni cok yoruyo gece uyutmuyo simdiden cok zorlaniyorum
Bir61 elf0 benimde öyle üstte oğlan hiç durmuyo kız aşşağıda o çok hareketli değil oğlandan sıra kalmıyo bence 😀
twinboymama Ozgednc ben de 26 oluyorum yarın nasipse. sol bebek hiç durmuyor sağolsun. sağa çok üzülüyorum inşallah sol, sağı pıstırmıyordur 🫠 sağ günde 3-5 kere ben burdayım diyor ama sol aşağı yukarı patır kütür, çok şükür😅
kuzucugumm-1734 Bende de aynı durum 🤭 oğlan solda kız sağda ikiside kıpır kıpır maşallah şimdiden uykusuzluğa alıştırıyorlar 😄
elf0 kuzucugumm-1734 Rabia_3 twinboymama Ne güzel sizinkiler sağlı sollu bide benimkiler alt üst. Alttaki bide kafası aşağıda çokk zorluyo beni üstteki de maşaAllah bidr daha küçükmüş diyo doktor ama tekmeleri hareketleri gece gündüz durmuyo uyutmuyo 🙈🙈🙈
kuzucugumm-1734 elf0 benimde kız 2hafta geriden geliyor geç tutunmuş hamileliğin başından beri 2 hafta var aralarında ama haftasına göre iyi ilerliyor maşallah. Sağlıkla doğsun tüm kuzucuklar 🥰
Rabia_3 elf0 baslari asagi dönmüs ikisininde soldakinin basi tam asagida rahim agzinda ama bi baski falan hissetmiyorum cok sukur kilolari biraz dusuk sadece 25 haftayla uyumluymus ama cok hareketliler masallah esim bile fark ediyo bazen karnim kimildadiginda 🙈😍
elf0 Rabia_3 şuan kaç haftalık? Balık habı kullanıyo musunuz benimkiler maşaAllah çok güzel kilo alıyı ben kullandığım balık habına bağlıyorım kızda kullanmamıştım çümkü yoksa daha az yemek yiyebiliyorum halbuki regenesis max kullanıyorum bence doktorunuza sorup kullanın siz de
Rabia_3 elf0 aslinda kullanmiyorum ilk gebeligimde vermisti ama bunda daha vermedi sanirim erken olabilir 27 haftaligiz ilk gebeligimde son ayima yakın vermisti ama yinede soylediginiz gibi sormamda fayda var cünkü balık yiyemiyorum hic