Deletedmom7373700 Gozdeonay kabul etmiyorsa bence zorlamayın. Çokta iyi bişey değil zaten. Uykuya geçişte falan sorun yaşamıyorsanız bence emzik almasa da olur. Geri bırakması daha zor oluyor
Gulsurmeli Gozdeonay benim kızım ilk 3 ay tuttu sonra tutmadı kurtarıcı birşey uykuya geçişte ama birde bıraktırma var iyi ki tutmamış 😅
Bellacaio Gozdeonay bibs anne memesine en yakın emzik, uykuya geçişte verip tık tık vururdum tutsun diye. Ve alıştırdım 2. Ye de vericem kurtarıcı bence. Ama bıraktırması için daha deneyimim yok🤪
Mtzkuzum Bellacaio benim kızım sadece uyurken emerdi bir gün uyandı memeyi verdi bana benimde elimde peçete vardı çöpe atacaktım anne neden attın mememi çöpe dedi aaa unutmuşum pis oldu dedim bir daha da istemedi 😄
Gozdeonay Evet hanımlar avent emzik alındı aksama deneyeceğim inşallah tutar hepinize teşekkür ederim 😊
Saaki Gozdeonay bende nuk kullanıyorum ama tutup geri atiyor sizin bebiş avent tutarsa yazar mısınız bende alırım
eslemsi Niye emzik tutmali ki. Ne herek var. Ben vermedim ilk kizima ikinciyede vermicsm. Hoc sevmiyorum emzik agizda cop cop koca cocuklarda.