Ksksksk7372 Kızlar 🌸 Bende Doğum yaptım meleğime kavuşalı 1 hafta oldu ve sezeryanla Doğum yaptım idrar kaçırma problemim var sürekli değil ama var acaba normal mi yaşayan var mı yardımcı olur musunuz
Diloss_14 Ksksksk7372 sezeryan oldum 12. Günüm öyle bir sorunum yok bendce normal değil canım sendeki