Misssitare Kızlar kaçıncı haftanızda sonra oturarak kıldınız? 25 haftalık olduk eğilip kalkmak biraz zorlaştı gibi. Bebiş için sıkıntı olur mu bilmiyorum.
yaren_blna Misssitare ben oturarak kılıyorum canım 27. Haftadayım ama ven en başından beri oturarak kıldım bel ağrısı yüzünden
alonee Misssitare 29 olucaz bizde secdeye giderken karnım sıkışıyor baya eğilemiyorım oturarak kılıyorum canım
mucizem721 yaren_blna benim de gaz sorunum var zorlanıyorum ama en az 20 haftaya kadar dayanmak istiyorum şuan 14 haftalığim 🙈
Nus_12 yaren_blna aynen bende sizde gücünüz neye yetiyorsa onu yapmaya çalışın sorumlu olmazsınız Allahn izniyle
ruveyda3849 33 hafta hala ayakta kılıyorum herkesin sağlık durumuna göre karar vermesi gerekir tabi ki. Aşırı zorlanmadığım için ben böyle devam ediyorum şimdilik.
Buveyda Haftadayım hala ayakta kılıyorum Allahın cc izniyle. Sadece bacaklarımı biraz fazla açmak zorunda kalıyorum secdedeyken bi rahatsızlık olana kadar böyle devam ederim sanıyorum
RefBrs Misssitare herkes kendi durumuna göre karar verebilir. Ama zorlanıyorsanız oturarak kalabilirsiniz bence. Ben 37.haftamdayım ilk aylar düşük tehlikem vardı sadece tuvalet ihtiyacı için kalkıyordum mecbur oturarak kıldım. Sonra şükür normale döndü ama bu son aylar maalesef eğildikçe idrar kaçırma problemi oluyor içime sinmesi için oturarak kılıyorum. Allah hepimizin ibadetlerini kabul etsin.🌸
Kifayett Yanlış hatırlamıyorsam 29-30 gibi bende artık oturarak kılmaya başladım, zorlandikca dikkatim dağılıyordu artık kaç rekatta kaldığımı unutuyordum şuan 38+4 uz artık ayakta kılmayı çok özledim🥲
Elisa058 Misssitare 35. Haftadayım bazen oturarak bazen ayakta kılıyorum ama bacaklarımı açmak zorunda kalıyorım göbeğimden dolayı bide 18 aylık oğlum var sürekli türbanımı çekip çıkarıyor cee yapıyor beni en çok oğlum zorluyor 😅
asraca Misssitare kuzum sen kendini rahatsız hissediyorsan orurarak kıl yeterki kıl olur Rabbim çok güzel ne imkanlar sunmuş bize bende 25 de yorgunluğa göre (kendim ayağa kalkabilecek gb isem kalkıyordum) bazen oturup bazen ayakta vs idi ama artık ful oturuyorum
Kubra_miray_szr Bende 26 haftadayim göbeğim şişmiş bu haftalarda oturarak kılıyorum rekatı çok olanı bazende ayakta ..
Haticelisa Misssitare canim egilip kalkman bebise bi zarari olmaz tabi sen rahatca hareket edebiliyosan.. ben 30 da oturmaya basladim cunki gobekten dolayi egilmem epey zorlasmisti kalkamada biraz zorlasinca oturarak kilmaya basladim mecburen..
Serap-Yigit 18 haftadayım şuan Ayakta kılıyorum çok şükür. Ama ilk oğlumda bu haftada başımı secdeye koyamayacak derecedeydim, midem aşırı kötü oluyordu. Allah sağlıkla namaz kılmayı nasip etsin. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Buser54 Kişinin rahatsızlık durumuna göre değişir bu. 40.haftamdayım hepsini oturarak kılıyorum şu an ama ağrı durumunda göre sünnetleri oturarak farzları ayakta falan kıldım önceki haftalarda da.
acemianneee_31 Misssitare 32. Haftamdayım ister istemez zorlanıyorum son rekat hariç ayakta kalıyorum hep 🌸