Hanimlar ben 35+1deyim🤲🏻 ara sira belim agriyor karnimia sanci giriyormus gibi oluyor. Artik hic ayakta 2 3 dk fazla kalamiyorum. Oturmada fazla oturamiyorum kaburgam agriyor uzaninca rahat ediyorum. Ozel bolgem agriyor hareket edince. Kizlar normalmi bu haftada boyle agrilar yoksa erken dogum belirtisimi? 34 haftada kontrole gittigimde hafif sancim cikmisti nstde😒