İki aylıktı gittim boyattım şükürler olsun şuan dördüncü aydayız bebeğimin durumu da gayet iyi . Açıcı çok önerilmiyor o da kokusu anneye dokunduğu için haliyle çok yoğun koku alırsanız zehirlenip bebeğe de zarar gelir . Bebek gelişmez diyorlar çok şey diyorlar ama bebeğim şükürler olsun çok iyi . Saçı kesmeyin ömrü kısa olur diyorlar batıl inanç olarak ama onu Allah bilir ben naparsam yapayım