Melikeuyar Kızlar lokman hekimde karar verdim dogumum İnş orda olucak paket almadım yol uzak diye devlete gittim sadece doğum içi oraya gidcem memnun kalan var mı orda doğum yapacak olan yapmış olan düşüncelerinizi merak edyrm
Melmuss atak13 canim nasil gectigini vs yazar moisin dogumdan sonra birde doktor cep numarasini veriyor muydu sana
Melikeuyar atak13 bnde onun karşısındaki özgül hanıma gidyrm doğumda sonrasını yazar msnz görüşünüzü merak edyrm
atak13 Melmuss evet verdi kartını üstünde numarası yazıyor bir şey olursa yaz dedi. Yazarım inşallah da burayı bulurum umarım. Siz de mi sezaryen olucaksnz