Bende 25+1 haftaligim ama bebiş 2 hafta önde gidiyor. Geçen hafta az bı kanamam oldu snrasindada kasıklarda ağrı başladı ayaga kalkınca yuruyemiyorum bebişin başı aşağıda her kontrole gitmemde doktor açıklık var mı diye bakıyor inşallah erkenden doğurmam. Birde şeker yüklemesi yaptı şeker çıktı şimdi diyet yapıyorum egerki yüksek çıkmaya devam ederse insuline başlarız dedi doktor. Rabbim herkese kolay gebelik geçirmeyi nasip etsin inşallah 🤲 sağlıkla bebislere kavusalim inşallah.