Meleeeda111 Kizlar ben 3 aylık bi düşügüm var nezaman sonra hamile kaldiniz ? 2.ci hamilelikte Problem olurmu tecrubeleriniz bilmek isterim?? Teşekkür ederim:))
Sareminnn Meleeeda111 benimde 4 ay sonra hamile kaldım suan 6 haftalıgım ama aynı süreci yasarım diye endişe ve korkularım var yarın doktora gidicem erkenden bakılmak için
Happy_mami Meleeeda111 haftan büyük olduğu için en az 4-5 ay beklenen lazım sağlıklı bir gebelik için rahmin toparlanması lazım
Mercan12 Meleeeda111 ikiz gebelikti 12. Haftada kalpleri durdu ve ilacla düşürdüm 2 defa kurtaj oldum doktor hastası yüzünden tam 10 Ay sonra kaldım tekrar sukur şimdi kızıma hamileyim
Rabiakltk5 Meleeeda111 bende beklim burda benim de 4 aylık bi dusugum var tekrardan lstiyoruz burada düşük yapalı 1 buçuk sene oldu
Meleeeda111 Sareminnn çok geçmiş olsun neden düşük oldu sizde ? Tekrardan gözünüz aydın icinizi ferah tutun
Sareminnn Meleeeda111 hamile öğrendiğimi öğrendiğim zaman 4 yaşındaki kızım grip oldu ondan da bana gecti öksürük ile bebek akmış gitmiştir dediler
symatk Bende düşük ve kürtaj olalı 4 ay oldu 2 ay korundum bu ay günaşırı yaptık âdet oldum bakalım önümüzdeki aya Allah Kerim 🤲🏻
Mercan12 Meleeeda111 plasenta icerde kaldi ben evde kurtajdan 2 gün sonra afedersin sanciyla uyandım ıkınma hissi var lavobaya gittim birsey sallanıyor kendim o sanciyla çektim resmen hemen acile gittik benim tekrar kürtaja aldılar parca kalmis dediler
2prensesannesiiii Meleeeda111 kürtaj sonrası 1 adet görüp şuan yeni gebeyim beta takibi yapıyorum inşallah sağlıklı ilerler her şey🙏🏻