SanemOsman bende ocaktan beri ona gidşyorum ama sanki biraz mesafeli gibi. Öyle nasılsınızlar muhabbetler falan yok, direk odaya. sadece muayene ediyor. Ben isterdim ki biraz hal-hattımı sorsun,aldıgım kiloya bakıp gerekirse kızsın etsin falan ama yok. Ayrıca kendi numarasını vermiyor yanılmıyorsam,sadece sekreterine ulaşabiliyorum. Sizinde öyle mi.