Belissima Alknt-ipk İst beylikdüzünde oturuyorum. 33. Haftamdayım biraz yorgun biraz halsiz birazda sancılarla geçiyor. Kendi işimizi kendimiz yapıyoruz ama 😊 Sizin ne durumda ?
Melike658 Alknt-ipk merhabalar 🙋🏻♀️ Adana da oturuyorum 21 haftalık hamileyim hala doktor arayışındayım 🤔 çok korkuyorum doğumdan 😞
Alknt-ipk 15haftalık bende daha duygusallık olarak baya çöktüm .cok sklıyorm adanadayım ben be güzel sizin 33haftalık az kaldı benm önümde asır var🤨
OzgeOksuz90 34+1im, adanadayım bende. Heryerim agrıyor sanki. Ama en çokta kollarım. Kollarımdan yatamıyorum geceleri. Oyüzden bütün gün zombi gibiyim şu evde
Alknt-ipk Melike658 işte benim kafadan biri çıktı bende korkuyorum ama napalım bu can illa çıkacak bizde dünyada tek doguran niz degiliz ya ee peki hangi dr gidiyorsnuz ben medline selçul dogan memnunum
Melike658 Alknt-ipk aynen öyle bu kadar insan doğurmuş sen nasıl doğuramazsın diyorum kendi kendime 😒 doktorum Gökmen Sukgedi o da kendine özel klinik açtı öyle ortada kaldım 🤔