Esrafeyyat1 Hanımlar ilk gebeliğim ve karnımin çıkması için sabirsizim kaçıncı haftada belli oldu göbüşler
eftelya_ser Esrafeyyat1 19. Haftada çıktı şu an 28. Haftadayım pik yaptı artık inşallah çok büyümez diyorum çünkü hareketler ciddi anlamda kısıtlanıyor
Soruyorumm Esrafeyyat1 21.haftadayım hala kimse hamile oldugumu anlamıyor( kilolu değilim )be zaman cıkacak ben de merak ediyom
Htc3866 Benim ikinci gebeliğim dışarıda belli değil ama evdeyken pijamayla falan göbis belli bir şekilde çıktı 9+2 haftadayim
Eminebysll Esrafeyyat1 12 haftalığım bi ince karnım sivrildi, ama görenler aa karnın büyümüş deyince “yok yok o benim kendi göbeğim”diyorum. Hamileliğe alışamadım daha 😂
Meowmeow Ben de 12.haftadayken gören 4 5 aylık sanıyordu. Hem gaz hem de iç karnım yok gibi herhalde. Şuan 4 buçuk aylık olduk daha da büyüdü 😂 ama 2 kilo aldım sadece.
Bellacaio Esrafeyyat1 ilk gebelikte biraz geç çıkıyor , şimdi 2. De 10. Haftadayım kendini belli ediyor.