meltemkumsal16 sev06- 32 de 1750 ydi bizimde doktor normal dedi haftası ile uyumlu 33 de 1900 olmuştu 💗
mrs_atalay Ben de 30+5im. Yarın kontrol var kaç kg olmuş çok merak ediyorum. En son 26+3 te 1070gramdı
Merviiss mrs_atalay kilosu fazla mi diye merak ettim ya benimki zayıf ya sizinki kilolu ama kilosu fazla olunca gebelik şekeri şüphesi oluyorda ondan sormak istedim
ayseertas4372 Benimki 30 haftada gittim 1800 gram olmuştu şeker şüphesi denildi cektim sonuç normal cıktı şuan 32+2 girdik kilosuna daha bakmadım
Yusuf_41 Bende Pazartesi gittim 31 haftalık 1725 bu hafta zorlanmaya başladım havalarda sıcak son zamanlara doğru nasıl olacak bakalım Allah hepimizin yardımcısı olsun