Cannibal Arkadaşlar merhaba, bir şey danışacaktım. Memurlarda 16haftalık doğum izninde maaştan kesinti oluyor mu? Yani parayı sgk mı yatırıyor yoksa maaşımızdan hiç kesinti olmuyor mu bilgilendirecek var mı?
Mores Cannibal doğum yaptıktan sonra da doğum raporunuzla süt parası için başvuruda bulunabilirsiniz. Bir kereye mahsus ptt den çekilen bir para, devlet herkese ödüyor.
Mores Cannibal eşim halletmişti. Başvuruyu bazı hastaneler de yapabiliyormuş bizim hastane yapamadı. Bulunduğunuz ilçenin aile ve sosyal güvenlik gibi bi adı vardı o kurumda dilekçe dolduruyorsunuz doğum belgesi ve bebeğin kimliğiyle. 2 ay sonra ptt den elden kendiniz kimliğinizle çekebiliyorsunuz 200-300 tl arası birşeydi.
Imnuha Cannibal Aile ve sosyal hizmetler il müdürlüğüne yada bulunduğunuz ilçede sosyal hizmet merkezi varsa oraya yapacaksınız. Ben sosyal hizmet uzmanıyım bizim bakanlık yapıyor ödemeleri