Gultene Merhabalar sonunda bende Doğum hikayemi yazıyorum ... 15 eylül sabahı saat 4 gibi bir ıslaklıkla uykudan uyandım eşimi uyandırdım kalk birşey oldu diye lavobaya gittiğimde tamamen aktı suyum hemen doktorumu aradık hastaneye gelmemizi söyledi kendisi de geliyorum hemen dedi . Hastaneye gittiğimizde 3 cm açılmam vardı normal Doğum istediğim için bekledik sancım gelmesini saat 4 den 9 30 kadar hiç birşeyim yoktu gayet normal sohbet muhabbet ediyordum sonra 5 dk bir sancım gelmeye başladı saat 10 gibi nts ye bağladılar açılmam 6 cm ondan sonra 2 dk bir en son nts kablolarını söktüğümü hatırlıyorum sonra lütfen alın artık dedim . Saat 10 15 9 cm açılmam dan sonra Hemşireler hemen Doğum odasına götürdüler çatal falan gözüm hiç birşey görmedi sadece bitsin istiyordum . Doktorum geldi ıkınmamı söyledi en son yalvarıyordum yapamıcam alın diye bu saatten sonra dönüş Yok yapıcaksın dedi ve o an kızımın sesini duydum herşey bitmişti saat 10 30 da kızıma kavuştum ağlama sesinden sonra hiç birşey hatırlamıyorum 1.5 lik dikiş var hiç birşey Yok sayılır dedi doktor saat 10 45 de yürüyerek kızımın yanına gittim ACeleci kızım 37 haftalık ve 2500 doğdu şükürler olsun herşey yolunda .DOktorun söylediğine göre bu kadar kolay Doğum görmemiş sen sezaryen olsaydın yazık olurdu dedi herşey çok müsaitti boyumda uzun olduğu için şanşlı kısımdaydım ne suni sancı ne başka birşey olmadım bir avazda olsa dedikleri bu olsa gerek . 1 gece hastane de kaldık herşey yolunda minik kuzumda bende çok iyiyiz ...Herkese rabbim sabır ve güç versin benim Doğum hikayemde bu ....
Feyza3214 Gultene merhaba allah analı babalı büyütsün kilosu biraz düşük çıkmış küvezde kalmadı mı ? Herkez 3 kilo olmadan küvende kalır diyorlar 😪
Tuba704 Gultene öncelşkle sağlıkla huzurla büyütün prensesi🙏 Sanırım sancılara dayanamadınız öyle mi? Ikınma kolay olmuş gibi 🙈🙈
Tarcininannesi Gultene ayyy maşaALAH ya darısı başımıza,,son 8 günümüz bizim de bekliyoruz bakalım...RABBim evladınızı aklı fikri bol ömrü hayırlı sağlıklı ve uzun bir evlat eylesin inşALLAH...
Gultene Feyza3214 sağlıklı olduğu sürece kalmıyor herşey yolunda rabbim sanada sağlıklı doğumlar nasip etsin
Rmyskrkus Feyza3214 canım ben 36.0 da doğurdum 3260 gram 50 cm 14 eylülde şuan kuvezde bunun kilo ile alakası yok
Papatyali Maşallah ❤️ Allah sağlıcakla büyütmeyi nasip etsin 🙏 demek 37.haftada geldi minnoş 😍 Ya bende yarın 30.haftaya gireceğim içimi bir korku kapladı nedense 🤭🤭 sanki her an doğuracakmışım gibi geliyo 😁😆😆🤣 Doğumu kolaylaştırmak için ekstra neler yaptınız?
Gultene Papatyali bana da 30’dan sonra öyle geliyordu boşuna stres yapma bol bol yürüdüm hamileliğim boyunca 10 kg aldım belki bunlarla alakası olabilir
Tuba704 Gultene sancılara değer kesinlikle normal doğum yapın diyebilir misiniz? Birde o ıkınma sırasında acaba tuvalet ve gaz vs oluyor mu çok merak ediyorum🙈🙈
Gultene Tuba704 kesinlikle dayanın Yok öyle birşey olmuyor bebeğini kucağına alınca herşeyi unutuyorsun eve gelince rahatsın bebeğine kendin bakabiliyorsun emzirebiliyorsun