Padfoot Haftaya girenler ne durumdasınız? Bizim bebek 2100 kg 43 cm. Kilosuna fazla dedi doktorum ama sizin kilolar nasıl? Demir çok düşük serum tedavisine başlıycaz. Nst ye de 36. Hafta alacakmış 36 çok geç değil mi 😞 doğum ücretlerini de sorduk temmuzda güncellenecekmiş 🙄 güncel hali normal 5000 tl sezeryan 7000 tl isteğe bağlı sezeryan 10.000 tl. Epidural istersek de +1250 tl 😪
Zeh123-ra Padfoot ben 30 haftada yim ilk sezaryan im 5 yıl önceydi 2 bin 500 tlye yaptım simdi 7 binden aşağı değil bu yüzden devlete yapmaya karar verdim hayat şartları zaten zor birde kalkıp o kadar para verip doğum yapmayalım bence şimdiden nts ye girmeniz lazım 36 geç
Deletedmom2265 Padfoot 32’de 2100 gr civarı 46 cm idi 35.haftaya girdim 34 de başladı nst kontroller haftaya düştü erken doğum riskim de var 😬 Hangi şehirde hangi hastaneye gidiyorsunuz?
bebekece Padfoot benim doktorumda 36 da nstye başlicakmış en son 33 te kontrole gittim 1900 dü kilosu haftasıyla uyumlu sıkıntı yok dedi doktor minyon bir kız olacakmış öyle dedi😊 36 banada geç geldi ama bence ultrasonda herhangi bir sıkıntı yoksa rahim kısalığı yada su azlığı yoksa erken almıyolar sanırım sonuçta riskli bir durum olsa beklemezler diye düşünüyorum
3oglanannesi Zeh123-ra 32+5 2040 gr dı dr haftayla uyumlu dedi 29 dan beri giriyorum nst ye neden 36 yı bekliyor ki dr unuz 32 den sonra giriliyor normalde de zaten 2.sezezeryan olacak benim özelde 5000 dediler üniversite hastanesinde bende 800 tl orada
Padfoot 3oglanannesi ay bilmiyorum niye bu kadar geç alıyo, hiç anlamadım gerçekten. Doktoruma da çok güveniyorum o yüzden bişey de diyemedim
Padfoot ruveyda3849 doktordan doktora göre değişiyo demek ki ya. 30 dan itibaren başlayanlar var çok ilginç
Padfoot Deletedmom2265 bizimki erken doğum riski vs olunca 30 dan itibaren alıyo ama yoksa işte 36 ya kadar bekletiyor. İstanbul kozyatağında central hospital. Sizin ki hangi hastane?
Padfoot holly evet bacak boyu uzun demişti geçen ay 🧿 inşallah öyle olur 🤓 çok şükür erken doğum riski vs yok acaba ondan mı almıyor nst ye
Deletedmom2265 Padfoot Çamlıca Medipole gidiyorum normal 3500 zorunlu sezaryen 4500 isteğe bağlı 8000 TL mesai dışı dr 2000 epidural +1000 spinal +1000 TL (Nst 90 TL)
Meloss93 Padfoot doğum fiyatlarını görünce aynı hastaneye mi gidiyoruz acaba diye düşünmüştüm aynıymış ☺️ Bende oraya gidiyorum, doğum fiyatları Haziran sonu güncellenecek demişlerdi bana da 😧 geçen çarşamba 32. Haftalıkken nst ye girdim . Doktorunuz kim ?
Padfoot bebekece yok çok şükür herşey o kadar normal ki maşallah. Muhtemelen o yüzden gerek duymuyor. Ama bence en azından 34 den itibaren almalı 36 çok geç geliyor
ayseguuuLLL_ Padfoot 37+0 Marul olduk her an gelebilir bizim ki 💙🤰 Rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin 🙏 Nst ye de 34 haftadan itibaren giriyoruz 🤗