Hamile_anne27 sema_altas55 canım doğumdan sonra geçer merak etme. Eltim hamileyken yüzü kapkara oldu leke doldu. Doğumdan sonra her terlemesinde yüzünü peçeteyle silerdi. Peçete simsiyah olurdu. Şimdi 5 aylık kızı yüzünde pek bi şey kalmadı
2bebeannesiii sema_altas55 Doğum sonrası geçiyo hiç canını sıkma 😊 sende var mıdır bilmiyorum bazı kadınlarda olmayabiliyomuş çünkü , hamileyken göbek deliğinden aşağı doğrı siyah bi çizgi oluşuyo o da doğum sonrası yavaş yavaş geçiyo .
2bebeannesiii Serife_ee Çok normal canım hatta onun bi adı var internetten bulabilirsin . Doğumdan bi kaç sonra geçiyo o da 😊