Ygmr0334 Öncelikle anneler hepinize merhaba ebrarim ve şuan 35.haftadayiz 33.hafta da bi şancı yoklaması fakat dün gece işler değişti şancı biraz daha arttı 20 lerden 45 e kadar cıktı nts de belim sol taraftan kopuyor sanki tabi doktor baktı ultrason da serum veriyim yat dedi alttan açıklık var mı kontrol etmedi bile gece 2.30 da gitmiştik 6 ya kadar da iki serum bir iğne yedim güneş doğuyordu eve geldik sancidan uyumamistim gece hemen uyudum uyandığımda üstüme öküz oturmuş gibi hissettim daha yorgun hissettim kendimi ve şuan yine aynı şekilde belimin ağrısı. Biraz da yine ağrı var anneler tecrübeli anneler yardim nolurrr Tabii eşim bu arada vurdum duymaz bulaşigi ben yıkıyorum sofrayı ben kurup kaldırıyorum ilgilenmiyor yardımcı olmuyor sancim var agrım var diyincede bi dirayetli değilsin diyor kızıyor bana gece hastaneye götürürken bile üfle üfleye uyandırdık ya beyefendiyi üzülüyorum.
MbsN Bu haftalarda normal bende yrin 37 e giriyorum 35 haftamda belim kasiklarim sancilaniyordu nst 60 a kadar yukselmisti normal dediler cocuk doguma hazirlaniyor
Gulsunoyku Benimde adet ağrısı gibi ağrım 32.haftadan beri var 34.haftadayım haftaya nst ye giricem esin yardımcı olmuyorsa yemek falan yapma dışardan yesin sana bu dönemde yardımcı olucak biri yokmu ya allah razı olsun eşimden en ufak bir sancı olsa hemen yat sen dışardan ne istiyosan alalım der birde 3 yaşında kızım var isten gelir onla ilgilenir sen yat der hamilelik herkesin kolay geçmiyor sana destek olmaları lazım annen kaynanan bir süre sende kalsın bence