Hatice-0909 37 haftalık doğum yaptım bebeğim kuvözde kaç gün çıkar sizce başına gelen var mı? 2500 gram solunum sıkıntısından yatıyor.
Pcoslubiranne Hatice-0909 37+1 de dogdu oglum 4 kiloydu.Solunum sikintisi ve kaninda enfeksiyon vardi.sadece solunum sikintisiysa 5 gunde falan cikar. Oglum 8. Gun cikmisti.