Purall Merhaba anneler sizlerde benim gibi sürekli gaz sancısı çekip hastanelik oluyomusunuz çeken varsa ne yapmayı önerirsiniz
syagmurr Purall hastanelik olmuyorum ama çok fena akşamları özellikle gaz sancım oluyo yürüyorum hareket etmeye çalışıyorum bazende sol tarafıma yatınca rahatlıyorum değişiyo yani
Meowmeow Bol bol yürü, su iç, gün kurusu ve özellikle ev yapımı yoğurt yiyebilirsin. Ben günde birkaç kez yoğurt yiyordum..hareket etmek de çok faydalı
Purall Meowmeow evet bende araştırdım sancıyı hiasettiğimde hemen yürümeye başlıyorum çok şükür faydası oluyo iki hamileliğimde böyle bişey görmedim gerçekten çok zor teşekkür ederim tavsiyelerin için ☺️☺️