Herkese merhabaa, doğum yapalı 3 ay oldu ama yine de yazmak istedim hikayemi çünkü doğum hikayelerini hep okurdum ben de(Şimdi bakınca baya uzun yazmışım okuyanlar hakkını helal etsin 😊)Hemen başlayayım öncelikle hamileliğimde bi kaç sıkıntı vardı, şeker yükleme testim yüksek çıktığı için diyet yapıyordum ki gerçekten zorlandım çünkü yasak olan her şeyi yemeye bayılıyordum😂 Şeker diyetine alıştım derken 30.haftada normal kontrolde doktora karnımın sertleştiğini söylediğim için nstye soktu ve düzenli sancılarım çıktığı için yatırdılar burda da sormuştum zaten bu sıkıntıları. Neyse bunu da bi şekilde atlattım 37+5 te uyumak için yatağa geçtim ,kızım aşırı hareketliydi ve pıt diye bi ses duydum ama anlam veremedim tabi. Bi kaç dakika içinde iç çamaşırım ıslandı akıntı sandım gittim değiştirdim sonra gene ıslanınca şüphelendim eşime dedim suyum geldi galiba doktora gidelim diye. Önce güzelce duşa girdim hazırlandım, erken doğum riskim olduğu için çantalar arabaydı zaten.15 dakikada hastaneye vardık ,acilde bi yarım saate yakın sıra bekledim tam muayene için sedyeye yattım bi anda su aktı dedim tamam bu sefer doğurucam🙈 Doktor baktı açıklığım yoktu hiç ama su geldiği için yatırdılar direk. Gece 1 de gittik hastaneye bu arada,sancılarımı hemen hissetmedim bi iki saat sonra hissetmeye başladım. Sanırım suyum önceden geldiği için sancılar şiddetliydi ve nstye bağlı olduğum için çoğunlukla en zorlandığım yer sancılar oldu. Açıklığım olmadığı ve ilk doğum olduğu için doğumun hemen olmaz 24 saat sürer falan demişlerdi, ben de sürekli saate bakıyodum o yüzden 😂Açıklığım giderek arttı , iki kere sıcak suya tuttu belimi eşim o çok iyi geldi. Sabaha doğru açıklık iyice artınca kustum ve halsizleştim ,uyumaya çalıştım uyuyamadım da. Sonlarda eşime sürekli dayanamıyomm deyip durdum , eşim de bu anı düşünme güzel anlarımızı düşün falan diyo dedim düşünemiyommm 🤣Neyse sabah 8-9 gibi suni sancı taktılar ama benim sancılarım değişmedi çok etkilemedi beni o . 9 buçuk falan oldu doktor açıklığın 9 cm olduğunu her sancı geldiğinde ıkınmamı söyledi ,bacaklarımı kendime doğru çekip sancı girdikçe bağırmadan sadece ıkındım ki ıkınınca ağrım hafifliyodu sanki. 10:20 falandı yatağımı çatala çevirdiler ve eşimi çıkardılar . Minik kuşum 15 dakikada doğdu 10:44te . Ve doğduğu gibi gerçekten ağırlarım şak diye kesildi. Kesi attılar bi tane onunla beraber ufak yırtıklarım vardı onlar dikildi ,dikilirken canım yanmadı çok hatta doğururken de çok yanmadı ama dikimden sonra rahimi temizledikleri an biraz bağırdım 😂Dikildim temizlendim derken kalktım hemen ayağa ve minik kuşumu emzirdim, sütüm hemen geldi çok şükür 😊Benim hikayem böyleydi ilk doğum olmasına rağmen 9-10 saatte doğurdum çok şükür . Darısı bekleyen ve isteyen herkesin başına olsun İnşallah 🙏🥰