Eldgrn ya kuzucuk selamlar ben seni bi kaç postta görünce yazmak istedim beta hakkında beta değerine doktorun ne diyor normalmi benimde cuma adet günüm dünkü betam 9 çıktı ondan 3 gün önceki 4,77 idi sanki az yükseliyor benim normalmi acaba bir sürüde belirti yaşıyorum