Karan_mete29 Arkadaşlar ben bayram sonrası Kocaeline tasincam hastaneye gidio memnun kaldığınız kadın doğum var mı yönlendirme yapabilir misiniz acaba
Kubraurganalper Karan_mete29 fatih devlet hastanesinde gidilcek tek doktor bana göre ayhan türkmen ama hastane tam bir kaos randevulu dahi gitseniz sıraya girip kayıt açtırıyorsunuz 3 hafta önce bu yüzden hastane de tartıştım çünki tam bir kaos ortamı kimse kimseyi umursamiyor ta hasta haklarina kadar çıktım oda sistem bu şekilde yapcak bisi yok dedi şaka gibi. Eğer gidebilirseniz Darıca eğt araş. CEMAL CEVHEROĞLUNA gitmenizi öneririm
Arzuayaz Canim Ayhan Türkmen cok iyi bir doktor kendisi ona takipliydim fatihte fakat fatih devlette dogum yapilmiyor demisti bir arkadasim doktorda cevapsiz kalinca darıca egitim arastirma murat mengulluogluna gidiyorm ikisinden de memnunum
Minnakelifim03 Arzuayaz devlette doğum yapılmıyor muymus bende ilk defa Ayhan hocaya randevu almıştım. Murat mengüllüoğlu nasılsın bende gitmiştim gerçekten çok iyi bi doktor
Minnakelifim03 Kubraurganalper çok saçma ya ben randevu aldım. Randevu saatinde muayene olamayacaksam randevunun ne anlamı kalır. Insaallah sorun yaşamam. Son zamanlardayım artık belli bi doktorum hastaneye de karar veremedik. Allah yardımcımız olsun
Arzuayaz @Minnakelifim03 ayhan bey cok iyi cok naif birisi fakat basi çok kalabalık birde fatih devlet gercekten çok kalabalik hele ayhan hoca’ya rehabet cok fakat dogum olup olmadigini henüz bende ogrenemedim
Kubraurganalper Arzuayaz evet malesef ayhan bey çok yoğun ben farabi ye gidiyorum tahammül edemiyorum çünki fatih deki o randevun bile olsa sıra bekleme kayıt açma olayına .