acargolge5 Ali yeter devlette diye biliyorum 11 haftalık gebeyim bu zamana kadar riskli bir durum olmadıkça devlete giderim diyordum ama en son gittiğimde sıra beklemek o kadar sıkıntı oldu ki çok gerildim doktorların çoğu bir gün varsa diğer gün yok 9 buçukta olan randevuya 11 de girdim özeli denemek istedim ama kesin karar vermedim henüz bilmiyorum bu konuda kafam karışık