Serap-Yigit Ben doğumda nst ye girdim o yüzden bilmiyorum. Sadece üstte kalsın diye yorum yapıyorum. Doğumda da üzerimdeki bağlı şeyleri atıp sürekli yürümüştüm 😂orda da görmedim yani