Kizlar bugun 6+2 gunumdeydim dun doktor kesen duzensiz dedi bu tur keseleri sevmeyiz dedi. Igne yazdi 3 gunde bir 3 tane. Bide progestan. Ara ara karn agrim var adet sancisi gibi. Baska ne kanamam ne lekelenmem var inshallahda hic olmaz. Bu durumda duzelen oldumu hic cok korkuyorum :(