Night Oznrusk https://ty.gl/atekw81knt bu canım. Hayır henüz kullanmadım ama kurduk baya hoşumuza gitti
Oznrusk Night benim Başka modeli ya ama özellikleri aynı anne yanı olmuyor acaba çok sorun olur mu diye düşündüm ondan
Yesim Eerk elbette 2 yasında hala kullanıyorum fermuarını sabah ondan önce kalkarsak açıyoruz uyanınca kendi çıkıp geliyor güvenlik açısından da memnunum
SibelBalciOz Bende yoyko marka aldım çok araştırdım inşallah memnun kalırız.Kurulumu basit,anne yanı,kumaşı çok güzel cibinliği alt açması falan var.Hepsi buradada indirime girmişti 1614₺ye aldık