Elfsglm ben beş aylık hamileyim.yedi kilo almışım şu zamana kadar.ilk üç ay hiç bişey yiyemedim halsizlikten bitkinlikten baş agrısından.dün doktora gittim.bebeğin gelişimi kilosu çok iyi ama hızlı kilo almışsın dedi.yani düşün bana bile öyle dediyse (gerçi bana göre kilom normalde.) sana neler der😂 hamileliğin son üç ayı çok kilo alınıyomuş o yüzden dikkat et dedi.makarna ekmek pirinç bulgur yeme dedi karbonhidrat bebeğe değil sana kilo aldırır dedi.neyseki 50 kiloyla hamile kaldım da sorun olmuyor.halen zayıfım yani.