eymeninannesi123 De25 ben ilk dogumumda bişey bilmediğim için hastanede çektim sancimi keşke evde cekseymisim evde çek dedikleri bu olsa gerek
eymeninannesi123 Syldz45 tabiki de anlaşılıyor dayanilmcak şekilde oluyo son dakikalar o anda bebiş gelmek istiyor ıkınma hissi hissediyorsun