iremss Ceyda98 3 ay erken son ay içinde yaptr çünkü sıcak havalar artk muhafazanz zor olr 2 bebeğimde de bebekcikolatasi sayfasından yaptrdm
iremss Ceyda98 evet ama kendi satış sitesi de var dm den konuşp sipariş vermiyon yani evet normal madlen çikolata mesaj atınca hangi marka saklama koşulu ne bilgi veriyolar