Tugcezeynep89 Kizlar düşük oldu bende malesef 6+3 de. Doktor bikac gün bekleyelim olmazsa kurtaj yaparız dedi fakat alltan muayene edecek yarın benim çok cnm yanıyor çığlık çığlığa gidiyor . Sizler nasılsınız bendemi sorun var acaba
nuhunannesi42 Tugcezeynep89 benimde 1 hafta önce alttan baktı çatı muayenesi yaptı çok canım yandı baya bağırdım 🥺
ovaninannesi Ben hamileliğimin başlarında alttan muayene olmuştum kese gözükmemişti doktorum konuşup rahatlatıp yavaş yavaş yapmıştı ama bi acı hissetmedim korkulacak bişey yokmuş sende doktorundan rica edebilirsin belki 😊