suleceren poliklinikler ile doğum servisi arasında bence çok fazla fark var. Ben normalde başka hastane takipliydim, 3 haftada bi perinatoloji için Şehir hastanesine gidiyordum, sana yine bebeği gosteriyorlarmis, bana perinatoloji de onu da göstermiyorlardı. Doğum konusunda hastaneden memnun kaldım