12siradanbiri Kizlar az önce ignemi yaptim igneyi çıkarınca 1 2 damla boşa akti acaba yapamadim mi ki sifirlaninca bekledim 10 sn kadar ,cikardim sonra akti 1 2 damla böyle mi olur ki🥺dun doktor yapınca azicik yanmıştı yanmada olmadi😑
minikcikolatammm13 12siradanbiri bende aktığında şüpheye düşüyodum bişey olur mu diye ama olmuyomuş🥰 dediğin gibi kendimiz yaptığımız için yanmıyo bence onlar alışık hart diye sokuyolar😂
Durucan 12siradanbiri Benim hem yapmadan bir iki damla dökülürdü hem yapıp çekince bir iki damla dökülürdü hiçbir sıkıntı olmadı yumurtalarım da gayet büyüdü gayet güzelde catlatma iğnemi de oldum hiç sıkıntı yapma sende
Ada9y 12siradanbiri bişey olmaz canım ama iğneyi sokarken de çıkarırken de sayıyordum ben yavas yavas yap sırınganın tam boşaldığından emin ol 3-4 saniye bekle sonra çek iğneyi
minikumutlar 12siradanbiri yaa banada menogon verdi iğne bu ay regli olursam gidicem bunlar büyütme iğnesi mi bu femara ve klomenden daha mı etkili oluyo acaba
12siradanbiri Bade5 cok tesekkurler canim içim rahatladı yapamadim sandim 10 sn kadar bekledim sifirlaninca🌸💙
12siradanbiri minikcikolatammm13 evet dün doktor yaptı hafif kızardı igneyi çekince de yandı biraz simdi bu durumları yasamayinca acaba ben mi beceremedim dedim😊
12siradanbiri minikumutlar evet buyutme ignesi ,daha etkiliymis sanırım ben de 4 defa klomen kullanmistim sonuc alamadım.
seebbeek8818 Canım o yanma ve acının sebebi iğnenin ucuyla alakalı. İğneler çok hassas kapağından çıkarırken azcık değse zarar görüyor ve deriye girerken o acıyı veriyor. Kormana gerek yok. Umarım tedavin olumlu sonuçlanır benim ilk denemede oldu aşılamam.