Glbn34 Kızlar doğuma az kala doktorum 15 günde 1 geliceksin dedi. Her 15 günde 1 gittiğimizde muayene ücreti ödenicek mi acaba? İlk doğumum olacak bu konuda bilgim yok doktorada sormadım.
Nergissi Glbn34 on günde bir git kontrol haklarını kullan. Boşuna niye fazla para vereceksin hem daha iyi olur