Deletedmom_110 Gulcan-59 Evet erken doğuma sebep oluyor malesef geçen hafta pazartesi günü bir yakınım 34. Haftada doğum yaptı ayakları falan da sisiyordu onun sizde de var mı öyle şişme falan
Ysgl26 Gulcan-59 ben varım 36. Haftadayız haftaya alacak doktor bebişi. Riske atamam bekletmiycem daha fazla dedi bugün..
Leylasiva21 Gulcan-59 ben 36+5 te tansiyonum aniden 16-9 a cikti acil sezeryana aldilar ellerim ayaklarım şişti
Deletedmom_110 Gulcan-59 kaçıncı haftadasın canım doktorun risk gördüyse ciğer geliştirici iğne yapar zaten
Gulcan-59 meltemkumsal16 benim tansiyonumun açlık veya toklukla alakası yok malesef sürekli yüksek düşürmek için limonlu su içip dinleniyorum
meltemkumsal16 Gulcan-59 benimde açlık la yok ama acıkınca beyaz ekmek vs yiyince daha fazla çıkıyor yediklerime dikkat etmeyince bide strese girince