SevimlimX yo daha evvel geçirdim korona başka beterdi. Çok sıcaktı şehir aniden buz kesti her yer açıktı ki sürekli ayaklarımı soğuk suyla ıslattım yanıyor dye gecede yine ıslattım her yerimi uyudum kapı pencere açık fırtına kopmuş buz olmuşum sabah hastaydım 🤦🏻♀️ Şuan limon içiyorum