Şimdi doktordan geldim rahim ağzında açılma yok çok şükür dikiş ipini uzun bırakıyoruz genelde pozisyonu değişmiş olabilir çok dokunma uğraşma sakın dedi alttan bakmadı ağrı kanama olmadığı için şuan dokunmak istemiyorum ağrın kanaman olursa gel şu 15 gün çok önemli 15 gün daha dayanmaya bak dedi ağrılarim var bel çatı bazen alttan vs ama şiddetli değil onları normal kabul etti bakalım 28 i görelim inşaAllah 😔🤲🏻