Mervedez159 doktor gerçekten yapamayacağını düşünürse sezeryana döndürür zaten. Ben artık ağrıların dayanılmaz olduğu noktada(6-7 cm) istedim ama açılmam çok güzel ilerliyordu o yüzden kabul etmediler. Tavsiyem doktorunla başta prenses doğumu konuşman acıları bayağı hissetmiyormuşsun. Onu da istemiştim ama sanırım başta yapılıyor, uygun değilsin açılma çok hızlı dediler. Ama iyi ki de dinlememişler insan acı çekerken mantıklı düşünemiyor