mehtap1989 19 haftalik hamileyim.Atesim yox .Hafif geciriyorum su cicegini.Her tarafimi kabarciklar basdi.Amma kendimi kotu hiss etmiyorum Gebelikte bunu yasayanlar yardim ede bilirmi? cok endihseliyim bebegimin sagligi icin
Dark mehtap1989 hastaneye gittiniz mi? Su çiçeği bulaşıcı kendiniz izole edin öncelikle. Yaşamadım ama riskli bir durum detaylı bakmaları gerek
Deletedmom727272 Su çiçeği geçirdiğiniz doktor tarafından tescillendi mi? Kadın doğumcunuza haber verildi mi? Bununla ilgili bilgiyi buradan edinmeye çalışmak zaman kaybı değil mi?
mehtap1989 Tabii ki haber verdim.Ikinci trimesterde olugim.icin pek bir tehlike.olusturmayacagini soyledi.Fakat ben yine de bunu yasayanlarin fikrini bilmek istiyorum.Internete bakinca cok negativ yazilar var
mehtap1989 Dark kizim 15 aylik.Uzak durmam imkansiz.Ona da bulasicak diye cok korkuyorum,hem karnimdaki bebegim.icin
Dark mehtap1989 su çiçeğinde ilk 20 hafta önemli deniliyor. Sizde yakınsıniz bişey olmaz inşallah. Kızınız aşısini olmuştur 1 yaşında yapılıyor. Sizden daha rahat geçirir ama gene de maske flaan takin hava yolu ile damlayla geçiyor. Kabuk baglayanaa kadar dikkat edin Ben küçükken geçirdim çok kaşıntı yapıyordu öyle hatırlıyorum