Eminedilanim Iyi aksamlar kızlar 10+1 günlük gebeyim sabahtan beri sol böbrek agrım var normalmi acaba perşembe kontrolüm var birde sarı akıntı neden acaba enfeksiyon kapmış olamam dikkat ediyorum 3 aydirda eşimle beraber olmuyoruz yasak
Deletedmom727272 Eminedilanim rahim büyürken tek taraflı ağrı olur böbrek ağrısından ziyade o olabilir bi de sarı akıntı normal eğer kokmuyorsa ama siz yine de doktorunuza söyleyin belki numune alır nolur nolmaz diye😌