CansuDRY 32.haftada bırakacaksın, demişti doktorum. 32.hafta 31+0 ile 32+0 arası oluyor. 32+0′da mı bırakmam gerekiyor? Doktoruma da soracağım ama merak ettim.
Derya_derya CansuDRY yalnız doktorum aspirinin vücuttaki kalış süresinin çok uzun olduğunu söyledi ,iğne daha uygunmuş 5 6 saatlik etkisi oluyormuş .Ona göre bırakın aspirini .Esksiğim olabilir siz bu durumu sorun isterseniz
HafsaMeyra Evet bende 32 de bıraktım iğneye doğuma 1 gün kalaya kadar devam doğumdan sonra 40 gün daha devam edeceksin dedi bana doktorum
CansuDRY Derya_derya 32.hafta demişti zaten doktorum ama haftanın başında mı yoksa haftayı doldurunca mı belirtmedi. Soracağım tekrar. Teşekkür ederim.